tisdag 22 maj 2007

Obduktion

Vad i hela friden sysslar dom med på TV:n? Sitter vid datorn och pluggar medans tv:n brusar i bakgrunden, slänger då och då ett halvt öga på burken men det är inget speciellt som lockar så jag pluggar vidare. Nästa gång jag tittar till är det ett tyskt tv program på SBS om hur man obducerar en människa. I en tv studio framför publik har dom en död människa som has klipper upp i små bitar och kommenterar samtidigt som kameran visar närbild. Vad i tusan???? Precis när jag tittade till klippte han upp skrevet upp till magen med en fin liten nagel sax. Jag är inte speciellt kräkmagad av mig och har sett en hel del ruttet men att göra en tv show av det? Yack!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att det måste vara tyskt, vad annars. Att de sänder morbid-TV förvånar inte alls, jag menar, de dubbar alla utländska program och äter surkål så det står härliga till.

The Female Dinousaur sa...

Meh, fyyyy så äckligt! Å andra sidan är det väl vad man matas med i actionfilm efter actionfilm... Och nu pratar jag inte om den där surkålen... ;-)

Laberri sa...

Blackout - Kunde inte komma från ett annat land. Tyskar är helt klart...speciella

Biggis - Hade nog hellre matats med surkål än detta. Yackidack