onsdag 13 juni 2007

Konversation i polisbil

Ibland kan 12 timmar tillsammans i en polis bil bli väldigt väldigt långa timmar.
Efter den första timman av chit chat kom frågan:
- Vill du ha sex med mig efter det här passet?
- Ehhh, nej, sa jag lite knofunderad
- Skulle du vilja ha sex med mig i morgon efter nästa pass då du lärt känna mig lite bättre?
- Ehh, nix, sa jag och skrattade högt, då jag trodde han skämtade.
- Vad har du på dig under uniformen så jag kan tänka på dig när jag är ensam?
- Det har du inte med att göra, sa jag lite förnärmat.
- Är du rakad eller inte där nere.
- Fuck off, sa jag lite argt.
- Om du var full skulle du ha sex med mig då?
- Aldrig i hela mitt liv, protesterade jag, men skrattade generat.
- Du skrattar, är det en invitation till sex?
- Nej jag skrattar för att du är en idiot, sa jag nu mer bitskt.
- Varför vill du inte ha sex med mig i kväll?
- Vill bara inte, svarade jag okomfortabelt.
- Skulle du någonsin vilja ha sex med mig i framtiden?
- Nej aldrig, sa jag och skruvade på mig.
- Tycker du jag är ful?
Som tur var (fast inte för dom inblandade) åkte vi till en trafik olycka och jag blev räddad genom att diregera trafik i en timme. Tyvärr blev vi sen fast i två timmar i en väntsal på sjukhuset när vi väntade på att ta statement från ett par offer.
Han sitter nu brevid mig i en väntstol och börjar igen,
- Hur ofta tänker du på sex?
- Är jag någonsin i dina fantasier?
- Vilken position föredrar du.
- Är det sant de dom säger om svenskor och sex?
Nu tappade jag tålamodet och råkade nämna saker som "shut up you ugly bastard. I will never never have sex with you in a million years and can you please stop talking bout sex, you f...ing repulse me!!!!
Det blev pinsamt tyst och inte ett ord yttrades tills doktorn kom och visade oss till vårt offer. På vägen tillbaks till stationen var det tyst ett tag tills:
- You have no idea how much you turn me on when you are angry. Would you handcuff me when we have sex?
Suck. I dag är jag med honom i ytterligare 12 timmar och det är inte med glädje jag drar på mig bootsen för att fånga "bad guys" i Sydney.

5 kommentarer:

Ilva sa...

det där är ju sexual harassment och borde kunna anmälas fast då får du väl hela poliskåren på dig förstås. så jobbigt, stackars dig. kanske det bästa är att inte ens svara på vad han säger o sluta lyssna. som om det gick. fyfan, vilken idiot. Har ni inga rådgivare eller handledare?

Skriet från lappmarken sa...

Tala med din chef. Eller några vettiga maliga kollegor som får förklara hur man beter sig mot kollegor.

Skriet från lappmarken sa...

Manliga kollegor.

Inte maliga. =)

Laberri sa...

Ilva - Du har rätt i att man nog får halva polis kåren efter sig om man anmäler det. Som tur var sa han inte ett pip dagen efter så vi får hoppas att inget mer kommer upp.

Skriet - Bra ide. Jag skall låta det vara för nu, men och det börjas igen måste jag nog göra nått sånt.

Anonym sa...

Den du! Vicken snubbe, man blir stum och undrar stilla vilken charmkurs han har gått, var kommer informationen ifrån? Hur ser hans mor ut? Hans far? Vad döljer sig under hans madrass och i byrålådan?
Man undrar ju.
jag tycker att du ska fortsätta på klarspråkslinjen, det fungerar ju. Vid det här laget borde han inse att det inte är en duvunge som är med honom i bilen.