lördag 5 januari 2008

Gräv uppåt!

Det blev lite för mycket för Jenny ett tag. Kunde inte riktig hålla ihop trådarna ett tag men nu känns det som att jag börjar få kontroll över livet igen. När jag loggade in idag såg jag att min sista post var i September. Först trodde jag att det måste vara September 2006 och inte bara 4 månader sen. Det har hänt så otrolig mycket under dessa månader att det känns som över ett år jag bloggade sist. Helt otroligt.

Men här är jag nu. Svuren polis minsann. Studierna är över, skilsmässan är över, djälvuls året 2007 är över.

Det är dax att börja leva igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hurra! Grattis, nu är du klar :D 2008 kommer bli fabulous!

Anonym sa...

God Fortsättning! 2008 kan ju inte bli annat än bättre! Skönt att ha dig tillbaka igen. You've been missed!

Anonym sa...

2008 tror jag kommer bli ett bra år...Själv har jag att inte planera in en enda resa...kanske! Jag vill bara vara hemma...o vara tråkig!